February 2, 2011

Januari. . .

Pemalas betul lah aku sejak dua menjak ni nak update menatang ni...banyak yg korang terlepas ni,tahu x?hahaha,cakap cam femes je an?hairan la dorg an tentang aku?...well...awal tahun,biase la busy,anak2 nak skola,buku,baju,smua an?eh?jap2...aku belum kawin pon lg kot?hahahaha...xla,aku busy bkn sbb ape,sbb sebok rebuild balik 'baby' aku,btw,i dnt mean u ok honey?u my num 2 baby..mane x nye,g runner barang,survey harga,then g cari bengkel plak nk pasang,nk tgu siap lg,pejam celik da sebulan,pejam celik da 4k kot aku spend..and...xsiap2 lg...hampir mls kot nk wat,sbb yg seterusnye,xda 3k dlm tgn,jgn mimpi nk wat...so,aku slow down cket...bonus da dpt,3.5..campak kat saman je da 5rat,byr hutang cket2,blanje cket2,shoping cket2,tinggal la bberape helai je..hampeh,boros gile aku ni,cam ne nk mnyimpan ni?mak da bising,bile nk smpan duit nk kawin,mane duit nk hantaran,knduri,rumah...aduh...sabar bu,muda lg kok...tp keinginan nk bfamily,mmg da ade kot,juz kne tgu cket mase la,step by step ok?..bout relationship,biase la,awal2 pkenalan mmg 'sweet',aku da paham sangat,then bile da knl cket2 dgn lebey rapat,mdlm,'sour' 2 mula la trase..aku agak x suka kan perubahan,biar mcm mane dye mula2 aku knl,aku nk smp bile2 keadaan stay mcm 2 je,bley?sweet je,so aku highlite xsuka 2,bmakne mmg aku xsuke la!..and take note,u curi perhatian i,now u da dapat perhatian i,so u better careful dear,m looks easy,simple,slowmo,but inside,very fucking damn complicated!stiap bnd kecil,akan jd besar,dan yg besar btambah la besar kalu u tlepas pandang or cuai,tp jgn la takot o risau,i tetap i ok,i sayang u,unless kpale i thantok kt btu o milla jovovich mintax kapel kat i..then,raya cina ni aku xtahu la mane nk menapak,bos bagi cuti smpai smggu,nk plan da xsmpat,nk g pangkor,partner xbrape nk ngam,lg acid pon wat hal la kan?so tpakse kensel...so to my baby,i serahkn kat u ok?plan jela pape,kalu agak xmngarot,i folow je plan u...lepak shaw centerpoint or kat mydin klang pon ok kot,kne plak air slangor ngn nasi lemak masin ah seng,phew.....hahahahaha