March 30, 2011

Badan agak sengal2 cket hari ni,pas interview smalam..mane x nye,terkejot kot badan aku dengan ujian fizikal smalam,nak xnak,kne gak wat,hbis kn..awal2 da spoil..berat aku ngam2 je..tinggi xde masalah..smp bab ukuran dada,nah,dada lak xmahu kembang,bumping dlu 10x,bru ley kmbang..ujian mata ok..then lari 400meter bwh 1minit 45saat..mari,nsib baik aku da pratice ritu skali,so xda msalah kot..then sit down..brape ek?30x kot?ha..bumping pon 30x..mmg jammed aku..slalu wat paling banyak pon 10x je..then dye nak tgok kteorg ley kawad ke x,nah,bsepah aku jalan,tp lulus gak kot?...then time interview..serius aku xbce pape lg kot,time penemuduga rehat 2 bru aku kelam kabot selak mcm2..then smpai masa dtemuduga...nah,1 bnda yg aku bace 2 xkua,x disoal...hahahaha,bengong btol...wat pnat je bace...dapat or x?same2 la kte tgu..kalu ade rezeki,ade la...kalu xde,nk wat cm ne an?hahaha..