December 9, 2010

FIW Family Day

Hmm..xbanyak nk aku coretkn,sebab dah lbey kurang 5hari blalu..ade jugak pic2,tp bnyak pic haiwan belaka,sbb nye,aku pon xtahu knp aku xamek pic manusia,may b sbb mnusia slalu jmpa kot?haiwan cam dlm zoo ni ssah nk jmp an??hahahaha..haish..nk crite ape eh?xtaw la?hmmm..4hb December lepas,sperti yg dah sedia maklum,cmpany aku wat family day at sunway lagoon..aku dgn bertemankn hanur,lg..ramai lg la rakan2 skerja aku,penat kot nk mention name2 dorg...pastu acara bmula dr pkul 8 bmula dgn pndaftaran,sarapan pg,sukaneka,cabutan btuah,dan mkn tgh hari...kalu da tmpat mandi,acara pon mandi la kn?ha,mandi pnye mandi da kul 6pm..lame kot aku berendam walaupn aku xbrape ngam ngn air,hbs mulut,idung,telinga smua aku isi ngn air...pastu balik pon air dr langit lg turun..ngam la,naik mto plak..dua2 ade krete,dua2 park kt uma..tp ape ade hal?hujan air je kot,btw aku mang suke naik mto dr krete,mnyak save,park snang,tol xkne byr,time jln jam pon tada hal meh!..smp kt uma aku dlm kul 7pm cam tu...mmg penat!but,aku happy kot,lg2 si dye ade je ngn aku,mula2 plan dye xnk ikot,last2 dye nk ikot lak..to 'dye',thanx ok teman i?next time kalu ade,smua tmpat,smua pmainan kte main,ok?ape pon i hargai u sudi luangkn mase shari dgn i..thanx dear..